Sunday, October 9, 2011

Hair Tutorial

Hello Lovelies! How are you?

Today, I want to share with you a video hair tutorial from Ms. Beth Jones. I have mentioned her before on another post, I am a complete fan of her Blog and I love all her hair tutorials. Since I have let my hair grow and I have invested in a few hair styling tools, I feel very inspired on taking my time to do my hair and I actually have recreated a few of Ms. Jones looks.
So here is one of my favorites looks, really easy and in my opinion very feminine. Just click the link bellow.
Enjoy!


Fall's 40's Updo




                                                       **********************

Hola mis queridas! Como les ha ido?
El dia de hoy quiero compartir con ustedes un video hecho por Beth Jones. Ya he hecho de su conocimiento que soy una fiel seguidora de su Blog y de sus videos en donde da ideas de como arreglar nuestro cabello. Ya que me he dejado crecer el cabello y que he invertido en algunos aparatos para estilizarlo, me siento muy inspirada en tomar mi tiempo para arreglarlo y ya he recreado algunos de los peinados de Ms. Jones.
Aqui les comparto uno de mis peinados favoritos, que es bien facil de hacer y en mi opinion es super femenino. Solo hagan clic en el enlace de abajo para que lo puedan ver.
Espero que lo disfruten!

Fall's 40's Updo



No comments:

Post a Comment